четвер, 1 червня 2023 р.

Як змінилася програма Зеленського за 4 роки



ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
ПРЕЗИДЕНТОМ ЗЕЛЕНСЬКИМ


Я розповім Вам, що я зробив з країною, за 4 роки на посаді президента.
Україна, де стріляють щоночі по житловим будинкам "росіяни,
які ніколи не підуть війною на Україну" та "путін, в очах якого я бачив мир" (с),
Україна, де закрити бізнес можна за хвилину,
де під час війни відновили перевірки ФОПів та забрали у них пільги,
де за вас проголосують в Дії мої чиновники з ОПи.
Де 7 млн. громадян шукають роботу в Європі,
а дома громадяни залишились без роботи.
Де молоді та старі родини не можуть відновити своє розбомблене житло,
де зарплатня лікарів та вчителів щодня з`їдає інфляція,
корупціонерів не садять, а залишають на своїх посадах
чи відпускають за кордон.
Де мої депутати "слуги" недоторкані, а Карпатські лісі як і раніше вирубують.
Де бабця отримує інфаркт після отримання копійчаної пенсії,
дивлячись на рахунок за комуналку.
Де підставою призначення на посаду стали друг дитинства, з Кварталу, насмоктала,
єрмак-бєня-татаров сказали, подруга Лєнки, у нього офшори,
а не розум, освіта, совість.
Де я підім’яв все телебачення під себе, олігархи отримують з бюджету мільярди на медіа-бізнес,
а критикувати мене і моїх мародерів-бариг – Не На Часі.
Де ЗЕдепутати – колаборанти, а у інших слуг статки ростуть, як на дріжджах,
проте, патріоти за захист держави потрапляють у в’язниці.
Де я знищив ракетні програми, не виробив жодного патрону, а тепер
зброю для ЗСУ клянчу у НАТО, проти якого завжди виступав.
Де курс долара вже не вісім, а під 40, цибуля не 10, а 70,
морква не 8, а 70, а борщовий набір не 74 грн, а під 300.
Де тарифи ростуть, мов, гриби, а зарплатня падає.
Де дороги розбомбили партнери по бізнесу, і повно дурнів, що вірять мені.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Скликати Радбез ООН Зеленському заборонив кремль

  рф атакувала Одесу ракетами: є постраждалі. Будуть російські бомбардування і ще раз, і ще, і не лише Одеси, а і Херсону etc, як вночі Харк...