середа, 25 березня 2020 р.

Про агітпроп та інформаційну політику

виношу коментар з бесіди в ФБ:

Iirina Pugachova Це добре. Але коли людство почне пишатися та захоплюватися вченими, письменниками. Тільки спортсмени та артисти з клоунами .
Олег Леусенко Ну, чому це тільки? Наприклад, я завжди поширюю інфу про видатних українських вчених і письменників. І клоуни є гарні. Не маю на увазі ширпотреб зеленського і його ватного кварталу.
Iirina Pugachova Олег Леусенко , Олег я не про вас. А взагалі . Про світові тенденції . Тому у нас зеленські, трампи, та макрони

Олег Леусенко Iirina Pugachova Це не тенденції, так було зажди. Справа в тому, що більшість - це болото. Нема значення в якій країні. Але з масовкою треба працювати, бо плебс (в більшості своїй) - вівці, яким треба все пояснювати і розжовувати, а демократія цю структуру знищила під виглядом свободи слова.
Що я маю на увазі? Демократичні країни мають працювати з пересічними громадянами в інформаційній сфері. Інакше в світі почнуть вибирати покемонів.
Краще ніж пропаганда ніхто засобу не вигадав. Порошенко, наприклад, програв тільки тому, що зневажливо ставився до пропаганди, його команда погано спрацювала в інформаційній сфері. А зграя ляльок Кремля спрацювала дуже добре.
В постсовковому суспільстві спостерігається тенденція поганого ставлення до агітпропу. Це через совєцькі, сталінські традиції зомбування людей. А я кажу не про зомбування, а про роз’яснювальну роботу серед населення. Всі ЗМІ тримають якісь олігархи і тому ці ЗМІ ніколи не підтримають нормального президента.Наприклад, багато хто знав скільки зробив Порошенко для армії з власної кишені? Багато хто знав, що за нього відкрились 230 заводів? Але знали про свінарчуків і різню брехню. Не треба надіятись на "мудрий наріт". Його не існує в природі. Є пересічне гумове населення, якому треба все пояснювати і робити з них відповідальних громадян.
Потрібні держзамовлення на освітянські програми в ЗМІ, на пропаганду патріотизму та любов до своєї країни тощо.
Тоді й не буде стільки виборців манкуртських буратін.

UPD: Важливо: В інформаційній роботі з суспільством треба також враховувати мову та рівень інтелекту слухачів-читачів-глядачів. З пересічним населенням не можна розмовляти мовою інтелекту, як це робив Ющенко. Прості дяді-тьоті краще зрозуміють політиків, які пояснять їм на пальцях все в наївній, не дуже заумнічній формі. Дивіться, як з людьми розмовляє Чекалкін, Звіробій, Гончаренко, Полтава. Будьте простіше і юрба краще зрозуміє.

Sofia Koval Все так. Але відібрати змі з рук мокшів і підмокшан було надскладно. Гадаю, що неможливо. Адже займатися пропагандою (контрпропагандою по відношенню до москви) можна лише маючи перевагу в інструментах пропаганди. А вони майже всі ще з початку 2000 підмокшанські
Олег Леусенко Звичайно, складно. АЛЕ! Нам доля давала такий шанс! Ключове слово – ВІЙНА. Друге слово – віна гібридна, війна інформаційна. Під це можна було на деякий час начхати на будь-які демократичні норми і перекрити лайно з парєбріку і від наших про кремлівських олігархів.
Але я кажу зараз про інше: про методи агітпропу, інформаційної роботи.

Светлана Руденко Так інформаційну війну ми програли, але в нас немає іншого способу донесення достовірної інформації, як вести роз'яснювальну роботу з знайомими і іншою категорією населення. Всіма доступними методами, звичайно дотримуватися нормативної лексики.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Скликати Радбез ООН Зеленському заборонив кремль

  рф атакувала Одесу ракетами: є постраждалі. Будуть російські бомбардування і ще раз, і ще, і не лише Одеси, а і Херсону etc, як вночі Харк...